King

  • 06.11.2014.

Po raziskavah neodvisne agencije za raziskave trga Ipsos Puls je blagovna znamka King na prvem mestu Brand Score lestvice v kategoriji sladoleda. Vse zahvaljujoč hrvaškim potrošnikom.

Najlepša hvala vsem našim potrošnikom, ker nam zaupate in izberete Ledo proizvode.

Z odličnim rezultatom na Brand Score lestvici je sigurno pripomogla tudi nova hedonistična družba – » ko uživaš, uživaj kraljevo« - ki spominja na atmosfro iz kultnega filma »The Great Gatsby«.

Potrošniki so prepoznali kvaliteto in inovativnost sladoleda iz blagovne znamke KING in jih nagradili s prvim mestom na Brand Score lestvici. Novi King Extra 7 Secrets je navdušil vse ljubitelje te ledene poslastice kot edinstveni proizvod na svetu. 

Potrošniki so prepoznali kvaliteto in inovativnost sladoleda iz blagovne znamke KING in jih nagradili s prvim mestom na Brand Score lestvici. Novi King Extra 7 Secrets je navdušil vse ljubitelje te ledene poslastice kot edinstveni proizvod na svetu. 

Dejstvo, da so izobraževalne kampanije vedno zanimive za potrošnike, ker jim ponujajo dodatne koristne informacije o proizvodih, kot tudi pomembnost zdrave prehrane, potrjuje informacija, da se  v tem letu prvič v top 50 blagovnih znamk v Adria regiji pojavlja tudi Ledo zelenjava.

Ledo izvaja in planira tudi dolgoročno izvajati izobraževalne kampanje katerih cilj je osveščanje o pomemnosti pogostejšega uživanja sadja, zelenjave in rib.

 

Cookie policy

Da bo spletna stran lahko pravilno funkcionirala in da lahko izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo, uporabljamo piškotke. Več informacij poiščite v naši  Politiki piškotkov.

Izbor piškotkov na tem spletnem mestu

Spletni strani omogočite ali onemogočite uporabo funkcionalnih in/ali oglaševalskih piškotkov, opisanih v nadaljevanju:

Nastavitve Sprejemam vse Ok!