Po raziskavah neodvisne agencije za raziskave trga Ipsos Puls je blagovna znamka King na prvem mestu Brand Score lestvice v kategoriji sladoleda. Vse zahvaljujoč hrvaškim potrošnikom.
Najlepša hvala vsem našim potrošnikom, ker nam zaupate in izberete Ledo proizvode.
Z odličnim rezultatom na Brand Score lestvici je sigurno pripomogla tudi nova hedonistična družba – » ko uživaš, uživaj kraljevo« - ki spominja na atmosfro iz kultnega filma »The Great Gatsby«.
Potrošniki so prepoznali kvaliteto in inovativnost sladoleda iz blagovne znamke KING in jih nagradili s prvim mestom na Brand Score lestvici. Novi King Extra 7 Secrets je navdušil vse ljubitelje te ledene poslastice kot edinstveni proizvod na svetu.
Potrošniki so prepoznali kvaliteto in inovativnost sladoleda iz blagovne znamke KING in jih nagradili s prvim mestom na Brand Score lestvici. Novi King Extra 7 Secrets je navdušil vse ljubitelje te ledene poslastice kot edinstveni proizvod na svetu.
Dejstvo, da so izobraževalne kampanije vedno zanimive za potrošnike, ker jim ponujajo dodatne koristne informacije o proizvodih, kot tudi pomembnost zdrave prehrane, potrjuje informacija, da se v tem letu prvič v top 50 blagovnih znamk v Adria regiji pojavlja tudi Ledo zelenjava.
Ledo izvaja in planira tudi dolgoročno izvajati izobraževalne kampanje katerih cilj je osveščanje o pomemnosti pogostejšega uživanja sadja, zelenjave in rib.